Perjantai: Tähän kisaa harjoiteltiin vain perjantai kun hetki sitten käytiin kevätpäräys ajamassa niin rata oli valmiiksi aika hallussa. Treeneissä kuitenkin osoittautui että rata oli todella pitävä ja kierrosajat nopeita.
Lauantai: Aika-ajo paikat arvottiin ja Jesse sai hyvän 4s paikan. Tästä radalle ja vaikka ajaminen ei ollut ihan mintissä kun pari viimeistä kierrosta meni pilalle niin paalupaikka otettiin huikean 0,012s turvin. Lisäksi 5 ensimmäistä kuljettajaa oli 0,073s sisällä. Tällä kertaa tuhannesosat oli meidän puolella.
Alkuerä 1: Hyvällä startilla ensin karkuun mutta sitten Otto tuli takaa ohi. Lopulta maalissa varma 2 paikka.
Alkuerä 2: Tähän laskeskeltiin vähän vaihtoehtoja jos ei voiteta erää että mitä pitää tehdä jotta saadaan 3s paikka Porin vaikeaa lähtö ryhmitykseen. Näin kävi että Otolla oli edelleen vauhti kohdallaan, joten homma meni taktikoinniksi. Lopulta maalissa sijalla 4 joka antoi lähtöruutu 3s.
Finaali: Startti oli hyvä mutta 2 paikan Santeri veti ässän hihasta ja piti kakkospaikan startissa. Näin 3na ekaa mutkaan, jonka jälkeen kolmen kärki alkoi karata. Jesse seurasi maltilla tilannetta ja odotti mitä tapahtuu. Otolla oli sen verran kova vauhti että hän alkoi karata takana tulevalta kaksikolta. Näin voitto taistelu meni mutta 2 paikasta käytiin hurja taisto. 3 kierrosta ennen maalia näytti että Jesse jää vähän edellä menevästä Santerista mutta sitten seuraavalla kierroksella kuroi eron kiinni. Viimeiselle kierrokselle lähdettiin parin auton mitan päästä. Santeri teki päätöksen peittää Martin mutkaan joka tarkoitti sitä että Jesse tuli ihan takakonttiin kiinni ja sitten kaikki oli auki. Siitä kaksi mutkaa eteenpäin ja neulan silmä oikealle. Santeri peitää hieman ja Jesse tekee hämäys moovin vasemmalle, jolloin Santeri luuleen että Jesse ei iske. No tottakai Jesse iskee jos ovi jätetään auki. Näin Jesse tuikkaa sisäpuoelle ja hieman ajattaa Santeria ulkolinjalle. Tässä taistelussa takana tuleva porukka pääsi kaksikon kantaan ja tämä tarkoitti sitä että Jesse irtosi porukasta kun Santeri joutui ajamaan peittolinjaan. Näin hyvin ajettu kakkospaikka finaalista.
Sunnutai: Nyt oli vuorossa englantilainen lähtöjärjestys, jossa paikat arvotaan tasaisesti 3 eri lähtöön. Jessen lähtöpaika oli 7, 8 ja 20.
1 alkuerä: Hyvällä lähdöllä liikkeelle. Mutta heti alussa 2 kuskia karkasi porukalta. Ei mennyt kauaan kun kaksikko alkoi peittelemään ja Jesse nousi äkkiä 3s paikalle ja ajoi kaksikon kiinni. Heidän taistellessa Jesse pujahti nopeasti molempien ohi ja otti lopulta helpon erä voiton.
2 alkuerä: Tässä lähtöpaikka oli ulkopuolella, joten lähtö tulee olemaan hankala. Vielä kun huomattiin että kilpailevan tallin edustusta oli edessä, joten pientä taktikointia oli odotettavissa. No ei mitään hyvällä lähdöllä ja ajolla Jesse nousi hienosti niin että oli maalissa sijalla 3.
3 alkuerä: Lähtöpaikka 20. Ajanotto järjestelmät temppuili ja jouduttiin ottamaan punaisella lipulla homma seis. Uusinta lähdössä Jessen paalupaikan kilpailijalla Otolla auto ei lähtenyt kunnolla käyntiin ja lopuksi sammui heti lähdön jälkeen. Näin Finaalin paalupaikka tuli helposti. Jesse lasketteli maaliin sijalla 6.
Finaali: Jesse otti lähdön kokemuksella vaikka takana Santeri vaani paikkaa iskeä sisälle heti ykkösmutkaan. Näin Jesse joutui ajamaan hieman sisämpään ykkösmutkaan eikä saanut heti etumatkaa takana tuleviin. Muutaman kierroksen päästä Santeri meni Jessestä ohi ja Jesse otti tilanteen rauhassa. Näytti vaan Santerille että eteenpäin ja karkuun takana tulevalta porukalta. Hetken aikaa Santeri vauhti riitti mutta sitten se alkoi hidastua. Näin Jesse päätti tehdä peliliikkeen ja ohitti Santerin. Sen jälkeen kyyti oli kylmää ja Jesse karkasi muulta porukalta tavoittamattomiin. Näin maalissa P1.
Erittäin tärkeä voitto ja näin lisäpisteidenkin jälkeen Jesse ja Otto ovat tasapisteissa sarjakärjessä. Mielenkiintoinen kausi tulossa.
